Langkau ke kandungan utama

Depa nak sembelih Najib dan Mahathir pula dah.....

Arkitek Pembangunan Malaysia
Seorang rakan memberi mesej ini kepada saya tadi,

Sewaktu beliau berjalan-jalan di Mid Valley Bangsar, beliau terdengar beberapa individu lelaki lingkungan 30an yang berpakaian kemas gaya eksekutif, berbual sambil makan-makan dan bahasa ibunda mereka.

Kata salah seorang dari rakannya " Najib dan Mahathir kena kasi sembelih ( sambil menunjukkan bahasa isyarat tangan memotong leher). Manakala seorang lagi menambah " Itu Anwar pun sama kena kasi bunuh baru boleh Dap berkuasa" Begitu lah antara pokok perbualan yang didengari daripada 3 ekor pengikut parti chauvinist Dap.

Mungkin mereka marah dengan kenyataan Dato Seri Najib yang menyatakan BN kehilangan sokongan undi Cina dan melabelkan sikap pengundi Cina sebagai Chinese tsunami.

Chinese tsunami hanyalah satu andaian awal yang dibuat oleh Najib berdasarkan beberapa kekalahan teruk calon BN di kawasan majoriti pengundi cina. Istilah chinese tsunami bukan lah satu penghinaan atau istilah menekan dan mengugut kaum cina. Kenapa kaum cina harus terasa hati dan kecewa dengan kenyataan Najib?

Kaum cina hendaklah berasa malu dan rasa bersalah kerana pada peringkat awal mereka menyatakan sokongan yang tidak berbelah bagi kepada kerajaan BN dan akan menyokong semua calon BN. Ini janji mereka.

Tetapi saat-saat akhir mereka telah menidakkan janji mereka dan mengundi pembangkang. Bagi mereka kerajaan yang ada mestilah di ubah, sudah 4 tahun mereka memberi peluang kepada Najib dan kali ini kaum cina pula mahu mengubah kerajaan.

Dengan sistem penyampaian maklumat yang cukup hebat hari ini segala bentuk arahan dan kempen begitu mudah disampaikan kepada pengundi, TM yakin bahawa cyber trooper red bean army telah berjaya mengajak pengundi cina supaya melakukan perubahan dan ini kali lah masanya  orang cina berkuasa di Malaysia.

Kini selepas 2 minggu pilihanraya keadaan masih belum reda, pembangkang masih tidak puas hati akan kegagalan mereka untuk mengubah kerajaan terus berkempen untuk membunuh Najib dan Mahathir pula.

Nampak jelas bahawa agenda Blackout yang sedang berjalan berjaya menambah kebencian kepada kerajaan terutama Umno yang dilabelkan sebagai rasis yang terhebat. Ini kata pemimpin Dap dalam perang saraf mereka.

Ada maklumat yang diterima oleh TM menyatakan PRU 14 mereka akan menyiapkan pengundi muda untuk menumbangkan kerajaan yang ada, ini kali mereka gagal, lain kali pasti akan berjaya.

TM juga mendapat info bahawa saudagar-saudagar besar yang kaya raya hasil perniagaan dalam dan luar negara kini menjadi penyumbang dana yang besar kepada pembangkang untuk menewaskan kerajaan yang ada hari ini.

Utusan Malaysia juga pernah dipersalahankan sebagai rasis melampau kerana ayat " Apa lagi cina mahu?" Ayat ini juga bukan rasis tetapi sebagai soalan kepada kaum cina apa yang mereka tak puas hati lagi.

Kerajaan sudah cukup bertoleransi, bertolak ansur dalam berkongsi kuasa dalam politik. Sejak pra kemerdekaan, tiga komponen Perikatan (Umno, Mca dan Mic) telah sepakat untuk sama-sama menyertai piliharaya dan sama-sama memerintah negara ini.

Kerjasama komponen Perikatan ini berjalan baik sejak PRU pertama pada tahun 1955 dan ujian pertama terhadap setiakawan telah tercetus dalam peristiwa 13 Mei 1969, dan kini bunga-bunga kekacauan buat kali kedua semakin panas jika tidak dibendung dan dikawal. Kesemua ancaman bentuk baru ini adalah disebabkan ketamakan kuasa oleh konco-konco atau saki baki komunis dan juga Anwar Zionis.

Ulasan

  1. Red Bean Army DAp terus aktif di facebook dan mereka tahu dan yakain bahawa masyarakat Cina terutamanya jenerasi muda akan terus memberikan sokongan mereka kepada DAP biarkan jika calonkan Anjing menentang BN pasti calon anjing dari DAP yang akan dipilih oleh pengundi kaum Cina. Najib tidak perlu lah berusaha untuk mengambil hati kaum Cina lagi atau tak perlu lah serah tengkuk buat kali kedua lagi kerana buat kali kedua ianya pasti dicantas putus oleh kaum Cina pada PRU14 nanti.
    Najib perlulah menggunakan tempoh penggal ini bagi merperkasakan Melayu dan Bumiputra semaksima mungkin tanpa perlu tunduk pada tekanan kaum Cina.
    Satu lagi perkarayang penting, Najib perlu berjaga dan berwaspada dengan Ular yang baru dilantik menerajui Kementerian Belia dan Sukan kerana Ular ini bakal mempercepatkan kejatuhan Najib

    BalasPadam
    Balasan
    1. Menteri belia dan sukan elok bagi nasrudin mat isa.

      Padam
  2. TM,
    Pecayalah jentera DAP ni temasuk Red Bean Army tak henti sesaatpun lepas pru13. Malah mereka akan bekerja dua kali ganda keras utk pru14. Mereka akan gunakan segala isu, peluang dan kaedah demi memastikan kejayaan. UMNO? Merak nak jadi fofular, terbuka, liberal, inklusif bla bla bla. Pulangan politiknya? Pencapaian bn terburuk dlm sejarah. Tak guna popular jika parti kalah pilihanraya, pak ngah oiii!

    BalasPadam
  3. Tuan,
    Ini pertempuran politik, bukan main guli di kampung. Tengok cai2 tongsan ni depa ada bagi can ka? tak guna melalak depa tak ikut peraturan sdangkan kuasa undang2 yg sah pun kita tak brani dan tak reti guna. Tokwan saya habaq, no use the dead hero...

    BalasPadam
  4. Ada seorang nenek memberitau saa juga dia nak sembelih ayam dan itek apabile perayaan besar nanti. Beliau cakap dalam bahasa ayam dann itek jadi kesimpulannya dan seterusnya macam itulah cerita selanjutnya.

    Seronok kan cerita kelas orang yang tahap bahlol.

    BalasPadam
  5. APA BATANG PISANG KER NK SEMBELIH2?HEHHEHEHEEHHEEHEH..LG 1 PASL ULAR YG ADA TU..MMG BTOL BKN TAKAT PERATI..DIA KOMEN YG BKN2 TRUS BANTAI!X YAH TAKT DGN UGUTAN2 DIA..

    BalasPadam
  6. Utk pengetahuan, syarikat bas konsortium adalah salah satu penyumbang dana kpd Dap. Pohon kerjasama dan tindakan dari menteri komunikasi terhadap red bean army

    BalasPadam
  7. salam,

    nak lari dari tajuk jap.

    cuba semua renung kembali dap cuba menguasaiai Malaysia namun gagal.

    Kini Empayer Badminton yang dikuasai oleh Kaum ini juga sudah menunjukkan kejatuhan.

    adatak semua rasakan pasukan Badminton Malaysia menyerupai pasukan Badminton dari Negara Tembok Cina semuanya dikuasai oleh kaum ini sahaja bukankah ada banyak bakat Anak Melayu kenapa di PERAM sampai BUSUK dan akhirnya dibuang.

    Dah lama aku nak suarakan tapi takut nanti dikatakan RASSIS so aku pendamkan saja tapi apabila melihatkan kekalahan yang memalukan di tangan JERMAN menbuatkan aku bangkit untuk bersuara.


    Sejak kebelakangan ini aku dapat rasakan kaum cina cuba menguasai PLATFORM sukandan juga Bidang Muzik serta perfilaman dimana kesemua bidang ini memberikan pulsnga. yang lumayan

    BalasPadam
  8. Lagi kuat pihak Cina chauvinist ni berdendam bertambah kukuh dan mantap pendirian kami org Islam utk bersatu. Sebanarnya kami adalah golongan pengguna Melayu yg selama ini memandang tinggi dgn perkhidmatan perniagaan org Cina. Tetapi semenjak akhir-akhir ini setelah ahli politik Cina DAP memulakan boikot produk keluaran org Melayu kami rasa terpanggil utk berubah sikap cara kami berbelanja.

    Wahai org Cina, bangsa kamu lah yg menjadi pencetus dan pemangkin utama kpd perubahan sikap cara kami berbelanja.

    BalasPadam
  9. Don Play-play22 Mei 2013 2:35 PG

    UMNO/BN letak siapa sekalipun sebagai Presiden dan PM Malaysia, asalkan namanya Melayu, orang ini akan dianggap sebagai manusia paling jahat, paling kejam dan paling dibenci oleh cina-cina haramjadah ini termasuk segala baka terhasil dari persetubuhan haramjadah ini.

    Sejak Komunis gagal menjajah negara Melayu ini, mereka tidak pernah senang dengan kepimpinan Melayu, sejak dari AlMarhum Tunku, Tun Razak, Tun Hussein. Yang masih hidup Tun M dan DS Najib dikecam, difitnah malah mau dimatikan. Mereka merasakan Melayu tidak berhak mendapatkan kemerdekaan dari British dan memerintah sendiri tanah ini. Bagi mereka, mereka lebih berhak, sehingga begitu berani mengatakan negara ini belum merdeka, perjuangan kemerdekaan belum selesai sehingga mereka dapat merampas kuasa dari tangan Melayu. Mereka berani mempertikaikan darah keturunan Melayu, menyamakan dengan taraf darah anjing-anjing migran.

    Melayu diuji ketahap paling memualkan...atas nama demokrasi?? kebebasan dan hak??? Hak siapa?? Tanah Pusaka ini hak siapa?

    BalasPadam
  10. ini salah pas.bri peluang pd dap. sanggup bri guna lambang

    BalasPadam
  11. PM perkara ni bukan main-main, jangan bagi muka pada cina...
    cuma orang melayu sahaj yang sanggup menumpahkan darah pertahankan negara...sekat cina ni habis-habisan..

    BalasPadam
  12. Kita wujudkan army kita pula...fitnah dan boikot barang2 cina...walaupun ada status halal, fitnah cina2 punya barang habis-habisan....mereka nak sangat main fitnah kan?

    BalasPadam
  13. Yahudi di US tak minat dgn kuasa politik, hanya di belakang tabir pastikan ahli politik jaga kepentingan mereka terutama dari segi ekonomi dan kepentingan negara Israel. Tapi Cina hafram jadah kat negara ini dulu hanya nak kaya dari segi ekonomi saja, cukup asal kerajaan ujudkan suasana agar mereka terus boleh jadi kaya. Tapi bila dah kuasai ekonomi, sekarang dah mula tunjukkan sikap keji tamak haloba nak kuasai politik negara agar bangsa mereka jadi dominan di negara ini. Wahai bangsa ku Melayu semua, marilah sama-sama kita pertahankan kedudukan dan survival kita di tanah air tercinta ini. Ketepikan lah perbezaan buat sementara ini dan pastikanlah bangsa haram jadah tamak haloba itu di ajar dengan secukupnya agar mereka sedar bahawa Melayu yang ada di Malaysia hari ini tak akan sekali-kalim mengulangi kesilapan Melayu Singapura di suatu ketika dulu. Kita semua mulakan dengan tindakan Buy Chinese Last. Kita tuntut agar tiada lagi sekolah-sekolah jenis kebangsaan berasaskan kaum, kita tuntut agar hanya satru sekolah aliran kebangsaan saja yang diterima di negara ini agar permintaan kaum haram jadah ini agar tiadaa unsur-unsur rasis kita akur dengan syarat mesti dimulakan seawal peringkat persekolahan lagi. Dan tuntutan lain akan kita fikirkan nanti.

    BalasPadam
  14. org melayu makan tido aje..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…