Khamis, 7 Disember 2017

JUALAN PROTON KEKAL MENINGKAT





PROTON terus mengekalkan pertumbuhan mantap dalam prestasi jualannya pada tahun hingga kini . Pada 30 November 2017, PROTON mencapai 66,190 unit jualan, p eningkatan sebanyak 2% berbanding 65,069 pada tempoh yang sama tahun lepas. 

Ia merupakan satu perjalanan yang mencabar untuk PROTON sejak 5 tahun yang lalu dan pertumbuhan mantap yang direkodkan dari Januari hingga November 2017 merupakan pencapaian yang positif untuk PROTON . Kami akan bekerja dengan lebih keras di bulan yang mendatang dan kami mengalu - alukan para pelanggan untuk mengambil kesempatan terhadap promosi hujung tahun bagi kereta Proton ," kata Abdul Rashid Musa, Naib Presiden Jualan & Pemasaran, PROTON.

Juara bagi kualiti produk


Saga dan Persona kekal mendahului semua model Proton yang lain dengan jumlah jualan masing - masing sebanyak 28,368 dan 18,113 unit tahun hingga kini , m enyumbang sebanyak 70% dari pada jumlah jualan kereta Proton .

"Pertumbuhan ini dapat dilihat dari peningkatan tahap kualiti yang di lakukan di peringkat dalaman. Bekerjasama dengan rakan kongsi , PROTON memperhebatkan proses dan u saha peningkatan kualiti melalui perkongsian pengetahuan da n kemahiran dengan lebih men dalam , serta peluang latihan untuk pekerja PROTON di Geely , China . Kemajuan yang positif dapat dilihat kerana PROTON sudah pun memiliki produk yang baik. Ketahanan dan kehandalan kereta Proton telah diuji melalui perlumbaan ketahanan selama 9 jam di Sepang 1,000 km 2017 bu lan lepas di mana kereta Proton diumumkan sebagai juara keseluruhan. Kami akan terus berusaha untuk memperbaiki lagi kereta Proton dan Syarikat berharap dapat me mberikan kepuasan kepada pelanggan ke tahap yang lebih baik , " tambah Rashid.

Dengan kemenangan tersebut , jualan Iriz telah menunjukkan peningkatan sebanyak 2.8% pada November 2017 berbanding Oktober 2017, selepas menunjukkan prestasi yang kurang memberansangkan sebelum ini .

Promosi Disember 2017 – Bonanza Akhir Tahun


Dengan peningkatan kualiti, tawaran yang lebih baik iaitu RM0 penyelenggaraan sehingga 5 tahun * dan penjimatan sehingga RM8,000* . Dapatkan Bonanza Akhir Tahun PROTON kerana PROTON menawarkan penyelenggaraan bernilai RM0 sehingga 5 tahun, termasuk minyak enjin dan kos pekerja.

Dari hanya RM398* sebulan bagi Saga atau RM506 * sebulan untuk Persona, pelanggan boleh memiliki kereta Proton dengan begitu mudah .

"Saga dan Persona menjadi pilihan paling popular di kalangan p elanggan kami kerana kelebihan nilai yang sangat baik bagi kedua - dua model ini . Saga ba ha ru menawarkan pemanduan yang hebat, lebih lancar dan mempunyai ciri - ciri kemudahan yang moden dan praktikal, sesuai bagi mereka yang ingin memiliki kereta untuk pertama kali . Sementara itu, Persona pula lebih fleksibe l sesuai untuk mana - mana individu berbeza personaliti. Yang p aling penting, kedua - dua model ini dilengkapi dengan ciri - ciri keselamatan yang baik di samping memberikan pemanduan yang menyero nokkan pada setiap perjalanan, " ujar Rashid.

Untuk maklu m at lanjut, pelanggan boleh meng hubungi talian Khidmat Pelanggan PROTON di 1800 888 398 atau e - mel kepada kami di customercare@proton.com. Pelanggan juga boleh layari www.proton.com atau lawati laman Facebook rasmi PROTON di www.facebook.com/ProtonCarsOfficial. Untuk kemudahan tambahan, pelanggan boleh memuat turun aplikasi m udah alih rasmi MyProton, yang boleh didapati melalui Google Play dan Apple App Store.

Caj penyelenggaraan RM0 tamat selepas 5 tahun atau 100,000km ( mana - mana terdahulu) termasuk alat ganti , minyak en jin dan caj pekerja. Waranti tamat selepas 5 tahun atau 150,000km, mana - mana terdahulu . Penjimatan dan nilai bayaran ansuran bergantung kepada model kereta. Tertakluk kepada terma dan syarat. Promosi sah dari sekarang sehingga Disember 2017 .