Rabu, 6 Disember 2017

Rumah Saja RM 13 000 000



Rumah Shafie Apdal didedahkan Sabahkini 2 semalam:


Siapa kata Shafie Apdal tak Rasuah? Banglo Mewah Hartamas Heights RM13 Juta miliknya

Ketika SPRM menyerbu rumah Shafie Apdal di Taman Golf View dekat Penampang Sabah berbangga lah para penyokong Shafie Apdal kononnya rumah Shafie di Kota Kinabalu ini kelihatan marhaen. Mereka bertanya mengapa tuduh Shafie Apdal sebagai perasuah?

Menurut sumber Shafie Apdal memiliki beberapa rumah lagi iaitu;

1. Banglo 3 tingkat di Hartamas Heights
2. Rumah 2 tingkat di Subang Jaya
3. Banglo Shafie Apdal di London

Sabahkini2 akan mendedahkan...

Selanjutnya:
http://sabahkini2.com/en/news/211/siapa-kata-shafie-apdal-tak-rasuah-banglo-mewah-hartamas-heights-rm13-juta-miliknya/view

Ekoran itu, puak Warisan menjawab:

Rumahrumah mewah Shafie itu semua hadiah hadiah dari UMNO. Bagitu juga adikadik Shafie dapat kontrak demi kontrak dari MOF Umno. Kamu kuat penyokongpenyokong UMNO apa kamu dapat ? Tiada apa apa kerena kamu tiada otak maka jadi angkat kaki sahajah.


Mungkin cara menjawab demikian meyakinkan penyokong Warisan bahawa mereka erada dilandasan yang benar. Yang salah adalah UMNO.

Bijak juga untuk politik kampong tetapi ini pengakuan bahawa Shafie adalah perompak duit orang miskin di pendalaman seluruh Sabah!!!





Mungkin mereka belum yakin bahawa Shafie berkahwin dengan Zahida Rafique untuk keseronokkan dan juga untuk simpan duit haram.

RM1.5 juta akaun Zahida- Shafie dibeku: Bekas pemandu dapat rayu saman di mahkamah

Nampaknya kes Zahida- Shafie Apdal dengan bekas pemandu mereka Noor Azman Azemi belum berakhir. Kini episod baru apabila mahkamah membenarkan rayuan Azman mencabar Zahida. Lebih memeningkan kepala Zahida dan Shafie apabila LHDN membekukan akaun RM1.5 juta itu dan segala sumber dari Shafie Apdal sebelum ini.

Hubungan misteri Zahida dan Shafie kekal misteri dari pengetahuan Datin Shuryani Shuaib yang terkenal kaki cemburu yang kuat. Jika surat nikah Shafie dan Zahida didedah media akan datang pasti akan memeningkan Shafie reaksi Datin Shuryani!

http://sabahkini2.com/en/news/207/rm15-juta-akaun-zahida-shafie-dibeku-bekas-pemandu-dapat-rayu-saman-di-mahkamah/view

Dulu Zahida dikatakan bernikah di London dan sering shopping di sana.













Agak-agaknya Shafie dan Zahida ada tak rumah di London? Berapa puluh juta, jika bukan ratusan juta, rumah Shafie di London?

Agaknya pentaksub Shafie di Semporna, Lahad Datu dlll tempat di seluruh Sabah sedia percaya jika sudah terdedah?