Jumaat, 27 April 2018

Aku janji Najib Razak


5aa3c127-3b69-4e84-87c2-df11d0639989.png
BULETIN
KHAS
Aku Janji Yang Ditepati

Salam 1Malaysia Negaraku

5 tahun lalu, pada 6 April 2013, saya bersama-sama kepimpinan Barisan Nasional telah melancarkan Aku Janji Kerajaan Persekutuan atau AKP meliputi 17 inisiatif utama dan 156 inisiatif strategik dengan tema "Menepati Janji, Membawa Harapan".

Alhamdulillah, kini 5 tahun sejak pelaksanaannya, sukacita saya menyatakan bahawa hampir keseluruhan janji tersebut telah ditunaikan dengan pencapaian 99.4%.
Biarlah track record ini menjadi bukti dan petanda bahawa sekiranya sekali lagi diberi kepercayaan, Barisan Nasional akan terus mampu bawa lebih banyak pembangunan dan kejayaan dalam perjalanan transformasi kita.

8.30 malam ini, saya mengajak saudara-saudari semua, untuk saksikan sendiri sejarah yang bakal dicipta, depan kaca TV atau pun melalui media sosial, pelancaran sebuah dokumen perancangan untuk masa depan Malaysia. #HebatkanNegaraku !

Najib Razak
light-instagram-48.png
light-twitter-48.png
light-facebook-48.png
light-youtube-48.png

Copyright © 2018 NAJIBRAZAK.COM 
All Rights Reserved.


or unsubscribe from this list.